Посљедње вијести
Како је рекао министар Митровић, разлог овог састанка је упознавање са стањем на изградњи дионице и самог моста на ријеци Сави, односно ауто-пута од Раче до Сарајева, као и стањем и радовима који се одвијају на дионици Коридора 5ц кроз Републику Српску.
„Изградњом моста Босна и Херцеговина отвара врата према Европској унији, а ауто-пут добија своју пуну функцију, чиме ће се омогућити и бржи развој овог дијела земље. Овај мост, који заједно граде БиХ и Хрватска, ријешиће велике проблеме које БиХ има с обзиром на то да ауто-пут Бања Лука – Градишка није спојен са ауто-путем Загреб – Београд и да је због тога веома чест саобраћајни колапс у Градишци јер је гранични прелаз смјештен неколико стотина метара од центра града“, истакао је министар Митровић.
Директор Топић је изразио своје задовољство што је предузеће којим руководи савременик и директни учесник реализације овако великих пројеката те додао да су без сумње ауто-путеви и мостови ти који РС спајају са Европом и свијетом.
„Упркос пандемији, која је у прошлој години буквално зауставила читав свијет, изградња ауто-пута на Коридору 5ц и моста преко ријеке Саве код Градишке није заустављена ни на један дан. Исто тако, с поносом морам нагласити да ни остали пројекти Аутопутева Републике Српске нису испаштали због пандемије, већ су текли предвиђеним током и динамиком, тако да ћемо и у наредном периоду обезбиједити континуитет у изградњи савремене путне инфраструктуре у РС-у“, нагласио је директор Топић.
По завршетку састанка министар Митровић и директор Топић са представницима извођача Интеграл Инжењеринг а. д. Лакташи и надзора фирми Krebs+Kiefer Eastern Europe и Институт ИГХ д. д. Загреб обишли су градилиште на мосту преко ријеке Саве код Градишке.
Посљедње вијести