Posljednje vijesti
Kako je rekao ministar Mitrović, razlog ovog sastanka je upoznavanje sa stanjem na izgradnji dionice i samog mosta na rijeci Savi, odnosno autoceste od Rače do Sarajeva, kao i stanjem i radovima koji se odvijaju na dionici Koridora Vc kroz Republiku Srpsku.
„Izgradnjom mosta Bosna i Hercegovina otvara vrata prema Europskoj uniji, a autocesta dobiva svoju punu funkciju, čime će se omogućiti i brži razvoj ovog dijela zemlje. Ovaj most, koji zajedno grade BiH i Hrvatska, riješit će velike probleme koje BiH ima s obzirom na to da autocesta Banja Luka – Gradiška nije spojena s autocestom Zagreb – Beograd i da je zbog toga veoma čest prometni kolaps u Gradišci jer je granični prijelaz smješten nekoliko stotina metara od središta grada“, istakao je ministar Mitrović.
Direktor Topić je izrazio svoje zadovoljstvo što je poduzeće kojim rukovodi suvremenik i direktni sudionik realizacije ovako velikih projekata te dodao da su bez sumnje autoceste i mostovi ti koji RS spajaju s Europom i svijetom.
„Usprkos pandemiji, koja je u prošloj godini bukvalno zaustavila čitav svijet, izgradnja autoceste na Koridoru Vc i mosta preko rijeke Save kod Gradiške nije zaustavljena ni na jedan dan. Isto tako, s ponosom moram naglasiti da ni ostali projekti Autoputeva Republike Srpske nisu ispaštali zbog pandemije, već su tekli predviđenim tokom i dinamikom, tako da ćemo i u narednom razdoblju osigurati kontinuitet u izgradnji suvremene cestovne infrastrukture u RS-u“, naglasio je direktor Topić.
Po završetku sastanka ministar Mitrović i direktor Topić s predstavnicima izvođača Integral Inženjering a. d. Laktaši i nadzora firmi Krebs+Kiefer Eastern Europe i Institut IGH d. d. Zagreb obišli su gradilište na mostu preko rijeke Save kod Gradiške.
Posljednje vijesti